Jeżeli zlecenie zostało przyjęte do realizacji, jego wycofanie jest możliwe wyłącznie przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. W zależności od etapu realizacji zlecenia mogą zostać naliczone opłaty od takiej czynności. Biuro Obsługi Klienta poinformuje o takiej konieczności, przed anulowaniem zlecenia.
Related Articles
-
Jak dodać NIP do obserwowanych ?
- 0
- 543
-
Jak monitorować kontrahentów pod kątem zdarzeń negatywnych? ( Monitoring NIP)
- 0
- 500
-
Czy mogę wydrukować potwierdzenie złożonego zlecenia?
- 1
- 520
-
Co oznacza znacznik WYSOKIE RYZYKO w wynikach wyszukiwania w sprawdzarce kontrahentów?
- 1
- 485
-
Czy mogę uzyskać informację, kto zlecał windykację wobec konkretnego dłużnika opublikowanego w wywiadowni online?
- 1
- 484
-
Chcę potwierdzić spłatę. Co mam zrobić?
- 1
- 439